Személyes találkozó 6. – “A” komponens

6. alkalommal Keszthelyen találkoztunk, 2019. július 18-19-én. Autóbusszal indultunk Keszthelyre, hogy ott találkozhassunk a testvériskolánk diákjaival és tanáraival. Kis csapatunk izgatottan várta a nagy találkozást és az előttünk álló kalandokat. Első megállónk a 18. századi barokk Festetics-kastély impozáns kertje volt, ahol találkoztunk testvériskolánk tanulóival és kísérőivel. Együtt ámultunk az épített… Continue reading

Személyes találkozó 5. – “A” komponens

5. személyes találkozóra 2019. július 10-11-én, Fonyódon került sor. Diákjaink már izgatottan várták a soron következő találkozót a határon túli testvéreinkkel. Nagyon megszerették egymást a testvériskola tanulóival és baráti viszonyt ápolnak a közösségi média felületein is. A személyes találkozást viszont semmi sem pótolhatja. Utunk ezúttal a népszerű kikötővárosba, a Balaton… Continue reading

Személyes találkozó 4. – “A” komponens

4. alkalommal 2019. június 27-28-án, Balatonbogláron találkoztunk. A projektbe bevont gyerekekkel és kísérőikkel a reggeli órákban indultunk az autóbuszos balatonboglári kirándulásra, hogy találkozhassunk testvériskolánk diákjaival. A korai indulás ellenére a gyerekek izgatottan várták a balatoni utazást, hisz a legtöbbjük csak ilyen alkalmakkor hagyja el a városunkat. Az úton sokat beszélgettünk… Continue reading

Személyes találkozó – “B” komponens

Rimaszombati testvériskola meglátogatása 2019. október 21-22-23. 1. nap Tanulóink pontosan megérkeztek az iskola elé a kért időpontra. Az utazás zökkenőmentesen zajlott. Első állomásunk Szklabonya volt, ahol a Mikszáth-múzeumot tekintettünk meg. Az idős tárlatvezető úr, számtalan személyes élménnyel átszőtt, egyedi ismertetőt mondott diákjainknak Mikszáth Kálmán egykori lakóhelyéről, az íróról és családjáról.… Continue reading