Heti foglalkozások 2.

Tematikus foglalkozás

GÁLNÉ MIHÁLY LÍVIA- TEMATIKUS ÓRA- heti 1 alkalom -A B komponens

A második foglalkozáson a természetismereti (fizika, kémia, biológia) szaktanterem és szertár használatával és rendjével foglalkoztunk. A fizika-kémia-biológia szaktanterem és szertár biztonságos használatának szabályait olvastuk el, és beszéltük meg. Ezt nyomatékosítva ki is ragasztottuk a szertár ajtajára. Mivel a kísérletek során használt eszközök, berendezések és vegyszerek fokozottan veszélyesek lehetnek, ezért a tanterem használatára vonatkozó előírásokat nagyon komolyan kell venni, és mindenkor be kell tartani. A kémia szertár használatára vonatkozó külön előírásokat is megbeszéltük. Fontosnak tartom, hogy a tanulóknak az önálló megfigyelésekkel, gyakorlatokkal, jelentősen fejlődjön a rendszerességre, a feladatok ütemezésére, pontosságra és fegyelmezett munkára való képessége.

Tantárgyi fejlesztés – természetismeret – Kovácsné Bejczi Marianna – heti 2 alkalom –

A komponens

A második foglalkozáson a természetismereti (fizika, kémia, biológia) szaktanterem és szertár használatával és rendjével foglalkoztunk. A fizika-kémia-biológia szaktanterem és szertár biztonságos használatának szabályait olvastuk el, és beszéltük meg. Ezt nyomatékosítva ki is ragasztottuk a szertár ajtajára. Mivel a kísérletek során használt eszközök, berendezések és vegyszerek fokozottan veszélyesek lehetnek, ezért a tanterem használatára vonatkozó előírásokat nagyon komolyan kell venni, és mindenkor be kell tartani. A kémia szertár használatára vonatkozó külön előírásokat is megbeszéltük. Fontosnak tartom, hogy a tanulóknak az önálló megfigyelésekkel, gyakorlatokkal, jelentősen fejlődjön a rendszerességre, a feladatok ütemezésére, pontosságra és fegyelmezett munkára való képessége.

Nyelvi foglalkozás – német – heti 2 alkalom

A komponens – Simonné Cser Borbála

2.csoport – haladók – fél haladók

A második foglalkozást a szóbeli megnyilvánulások felmérésével kezdtük. A múlt órai hiányzók ezen a foglalkozáson írták meg a tesztet. Bemutatkozást kértem németül, a legalapvetőbb személyes adatokkal majd néhány célirányos kérdést tettem fel, melyekkel szintén a nyelvi tudásszintjüket szerettem volna felmérni. Ezt követően teljeskörűen átvettük a német határozott és határozatlan névelőket minden nemben és esetben egy nagy táblázatba rendezve.

Nyelvi foglalkozás – német – heti 2 alkalom- A komponens – Simonné Cser Borbála

1.csoport – kezdő csoport

A második tanórát ismétléssel kezdtük. Ismételtük a német ábécét, a napszakoknak megfelelő köszönési formákat. Ezt követően egy aranyos kis feladatlap segítségével rövid ismerkedési párbeszédeket kezdtünk kialakítani. megtanultunk bemutatkozni és egy-két információt magunkról megosztani. A gyerekek jó hangulatban alakították a párbeszédeket, nem volt jelentősége annak sem, hogy 11-15 évesek vegyesen vannak a foglalkozáson. Az óra végén német városok neveit, német fiúneveket és lányneveket csoportosítottunk.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.